تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1400 وزارت بهداشت

تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400

تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

هر سال مرکز سنجش پزشکی بازه زمانی بخصوصی را برای جهت نام دکتری وزارت بهداشت در نظر می گیرد . متقاضیان تحصیل در یکی از رشته های علوم پزشکی در مقطع دکتری تخصصی یا پژوهشی در دوره های مختلف روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد می بایست از طریق سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند .
ممکن است برخی متقاضیان از ثبت نام جا مانده و درخواست تمدید مهلت ثبت نام داشته باشند . از این رو مرکز سنجش پزشکی معمولا یک یا چند روز را به عنوان آخرین فرصت مجدد اعلام می کند تا جاماندگان از ثبت نام بتوانند با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ، فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند . در ادامه جهت آگاهی داوطلبان زمان و جزئیات تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1400 اطلاع رسانی شده است .​
مرکز سنجش و آموزش پزشکی بعد از به پایان رسیدن زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ، معمولا این فرصت را به مدت یک تا دو روز تمدید می کند تا داوطلبان جامانده از ثبت نام بتوانند با تکمیل کردن فرم ثبت نام ، علاقمندی خود را به شرکت در آزمون دکتری بهداشت 1400 نشان دهند .
تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی، از روز یکشنبه 1400/2/19 تا روز سه شنبه 1400/2/21 خواهد بود.

تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *