توضیحات
دانلود بانک مجلات Harvard Business Review
این محصول به زبان انگلیسی اصلی ارائه شده است.
این محصول دانلودی می باشد و نسخه چاپی ندارد
بانک مجلات مشتمل بر 55 دوره مجله ارزشمند Harvard Business Review، طی سال های 2019 الی 2025 می باشد.
لیست کامل محتویات بانک مجلات هاروارد بیزینس ریویو در جدول زیر ارائه شده است:
(جهت تهیه هر یک از ویرایش ها بتنهایی، در ستون Issue، روی ویرایش مورد نظر کلیک کنید).
Row | Issue | Year |
1 | January – February | 2019 |
2 | March – April | |
3 | May – June | |
4 | July – August | |
5 | September – October | |
6 | November – December | |
7 | Spring | |
8 | Summer | |
9 | Winter | |
10 | January – February | 2020 |
11 | March – April | |
12 | May – June | |
13 | July – August | |
14 | September – October | |
15 | November – December | |
16 | Spring | |
17 | Summer | |
18 | Fall | |
19 | Winter | |
20 | January – February | 2021 |
21 | March – April | |
22 | May – June | |
23 | September – October | |
24 | November – December | |
25 | Spring | |
26 | Summer | |
27 | Fall | |
28 | Winter | |
29 | January – February | 2022 |
30 | March – April | |
31 | May – June | |
33 | July – August | |
34 | September – October | |
35 | November – December | |
36 | Spring | |
37 | Summer | |
38 | Fall | |
39 | Winter | |
40 | January – February | 2023 |
41 | March – April | |
42 | May – June | |
43 | July – August | |
44 | September – October | |
45 | November – December | |
46 | Spring | |
47 | Summer | |
48 | January – February | 2024 |
49 | March – April | |
50 | May – June | |
51 | January – February | 2025 |
52 | March – April | |
53 | May – June | |
54 | July – August | |
55 | September – October |
این بانک مجلات شامل همه ویرایش های این مجله نمی شود – برخی ویرایش ها را در اختیار نداریم.
(جهت تهیه هر یک از ویرایش ها بتنهایی، در ستون Issue، روی ویرایش مورد نظر کلیک کنید).
درباره مجله Harvard Business Review (HBR)
مجله Harvard Business Review چیست؟
مجله Harvard Business Review یا به اختصار HBR، یکی از معتبرترین و تأثیرگذارترین نشریات جهان در زمینه مدیریت و کسبوکار است که توسط انتشارات مدرسه کسبوکار هاروارد (Harvard Business School Publishing) منتشر میشود. این مجله که اولین شماره آن در سال ۱۹۲۲ به چاپ رسید، منبعی پیشرو برای ایدههای نوآورانه، تحقیقات آکادمیک و بهترین شیوههای عملی در دنیای مدیریت محسوب میشود. HBR پلی میان دنیای تئوری و عمل ایجاد کرده و مقالات آن توسط اساتید برجسته دانشگاه، مشاوران برجسته بینالمللی و مدیران ارشد موفق نوشته میشود. محتوای این مجله طیف وسیعی از موضوعات از جمله رهبری، استراتژی، بازاریابی، امور مالی، نوآوری، تکنولوژی و مدیریت منابع انسانی را پوشش میدهد.
این مجله مناسب چه کسانی است؟
Harvard Business Review برای طیف گستردهای از مخاطبان حرفهای طراحی شده است، اما بهطور ویژه برای گروههای زیر مناسب است:
- مدیران ارشد و رهبران سازمانها: مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران اجرایی برای بهروز ماندن با آخرین روندهای مدیریتی و کسب ایدههای استراتژیک از HBR استفاده میکنند.
- مدیران میانی و سرپرستان تیمها: این افراد برای بهبود مهارتهای مدیریتی، یادگیری روشهای نوین رهبری و حل چالشهای روزمره در محیط کار به مقالات کاربردی آن مراجعه میکنند.
- کارآفرینان و صاحبان کسبوکارهای کوچک و متوسط: HBR بینشهای ارزشمندی در مورد رشد کسبوکار، ورود به بازارهای جدید و رقابت با شرکتهای بزرگتر ارائه میدهد.
- مشاوران مدیریت و کسبوکار: مشاوران از تحقیقات و مطالعات موردی (Case Studies) منتشر شده در این مجله برای ارائه راهکارهای بهتر به مشتریان خود بهره میبرند.
- دانشجویان رشتههای مدیریت و MBA: این مجله یک منبع آموزشی کلیدی برای دانشجویانی است که به دنبال درک عمیقتر مفاهیم مدیریتی و ارتباط آنها با دنیای واقعی کسبوکار هستند.
- افراد علاقهمند به توسعه فردی و حرفهای: هر فردی که به دنبال ارتقای مهارتهای شغلی و درک بهتر از دنیای کسبوکار باشد، میتواند از محتوای غنی HBR بهرهمند شود.
چه زمانهایی منتشر میشود؟
مجله Harvard Business Review به صورت دوماهنامه (Bi-monthly) منتشر میشود. این بدان معناست که سالی شش شماره از آن به چاپ میرسد. هر شماره معمولاً به یک موضوع محوری (Theme) اختصاص دارد و شامل مجموعهای از مقالات عمیق و کاربردی در آن زمینه و سایر حوزههای مدیریتی است. علاوه بر نسخه چاپی، محتوای آن به صورت روزانه بر روی وبسایت رسمی (HBR.org) و از طریق پادکستها و ابزارهای دیجیتال دیگر نیز در دسترس مخاطبان قرار میگیرد.
دانلود مجله مدیریتی کسب و کار هاروارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.