عملکرد سایت
1- درخصوص اختلال عملکرد سایت
با توجه به اینکه از آغاز پاییز 1401، محدودیت های جدیدی بر روی اینترنت کشور اعمال شده، ممکن است دسترسی به سایت با اختلال مواجه شده باشد. در حال حاضر سرو اصلی سایت ایران پویش در خارج از کشور قرار دارد تا عملکرد نرم افزاری سایت بهتر باشد و همچنین سرور دانلود را در داخل کشور قرار دادیم تا به کاربران نزدیک باشد. برای کاربران داخل کشور که عمده کاربران ما را تشکیل می دهند، دسترسی از طریق سیستم توزیع محتوا (CDN) ایران برقرار است تا در تمامی شرایط پاسخگو باشد. با اینحال ممکن است بدلیل ترافیک و تاخیر پاسخگویی شبکه، صفحات دیر لود شود و یا خطا دریافت نمایید. در اینصورت صفحه را مجددا رفرش کنید تا مجددا صفحه سایت لوود شود. درصورتیکه مشکل همچنان برقرار بود از سرویس تغییر آی پی برای بازدید از سایت استفاده نمایید و درصورتیکه عملیات بانکی در پیش دارید، توصیه می شود پیش از عملیات بانکی سرویس تغییر آی پی را خاموش نمایید.
برای رفرش سایت در کامپیوتر می توانید از کلید F5 و برای پاک کردن کل کش سایت ایران پویش از روی مرورگر خود، وقتی که سایت در مرورگر لوود شده است، کلید ترکیبی Ctrl+F5 را بزنید. در برخی مواقع پاک کردن کامل اطلاعات سایت از روی مرورگر عملکرد سایت را برای شما بهبود می دهد.
درصورت بروز مشکل در ثبت سفارش، مجموعه ایران پویش همواره پاسخگوی شما می باشد.
حوزه فعالیت ایران پویش
2- ایران پویش چه محصولات و خدماتی ارائه می کند؟
مجموعه ایران پویش محتوای آموزشی مورد نیاز دانشجویان آموزش عالی کشور را در غالب جزوات دانشگاهی، سوالات آزمون ها و پکیج های آمادگی برای آزمون، تامین می کند. این محتوا بصورت مجازی (دانلودی) می باشد و بلافاصله پس از ثبت سفارش قابل دانلود می باشد.
3- ایران پویش در چه رشته های دانشگاهی تامین محتوا انجام می دهد؟
محتوای ارائه شده محدود به حیطه خاصی نیست؛ لازم به ذکر است که تاکنون در رشته های علوم پزشکی و بطور خاص در رشته داروسازی محتوای گسترده تری تامین شده است.
4- آیا سامانه ایران پویش، یک وبسایت خبری در حوزه رخداد های دانشگاهی می باشد؟
خیر. اطلاع رسانی جامع و کامل اخبار آموزش عالی کشور، در برنامه های ما نمی باشد. با اینحال در قسمت وبلاگ به بازتاب برخی رخداد های مهم از قبیل اطلاع رسانی ثبت نام آزمون ها و منابع آزمون ها و غیره، صرفا در حوزه هایی که مخاطبان ما حضور دارند می پردازیم. بدین ترتیب برای کسب اطلاع جامع از اخبار آموزش عالی می توانید از وبسایت هایی که به نشر اخبار دانشجویی می پردازند، استفاده کنید.
درباره محصولات
5- چطور محصول مورد نظر را پیدا کنم؟
محصول را در ایران پویش جستجو کنید تا به صفحه محصول هدایت شوید.
بدین منظور با کلیک (یا لمس در نمایشگر لمسی) بر روی علامت ذره بین، باکس جستجو باز می شود و می توانید نام محصول را جستجو کنید.
همچنین می توانید با مراجعه به گوگل و سایر موتور های جستجو، محصولات ایران پویش را جستجو کنید تا به صفحه محصول هدایت شوید.
مثال: برای جستجوی “جزوه فارماسیوتیکس 1-5 دانشگاه تهران” در گوگل بصورت زیر اقدام کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود:
جزوه فارماسیوتیکس 1-5 دانشگاه تهران site: iranpuyesh.ir
6- چطور از ایران پویش خرید کنم؟
در صفحه محصول مطابق با آموزش نحوه خرید از سایت اقدام نمایید.
برخی محصولات سایت رایگان و برخی غیر رایگان می باشند.
7- تحویل محصول به چه صورتی انجام می شود؟
بصورت دانلود (بلافاصله پس از خرید و/یا با مراجعه به آدرس ایمیلی که با آن ثبت سفارش انجام دادید) و در مواردی ارسال DVD.
شما می توانند پس از هر ثبت سفارش موفق، بلافاصله محصول را از طریق لینک / لینک های ارائه شده دانلود بفرمایید و همزمان یک نسخه از محصول به ایمیل شما نیز ارسال می گردد که حاوی لینک / لینک های دانلود می باشد. بنابراین شما می تواند از طریق ایمیل دریافت شده همواره به محصول دسترسی داشته باشد. علیرغم اینکه محدودیت زمانی برای دسترسی به محصول قائل نشدیم، ایران پویش توصیه می کند همواره محصول را تا حداکثر 72 ساعت پس از خرید دانلود بفرمایید و فایل محصول را در آرشیو خود ذخیره سازی نمایید.
برای برخی محصولات که حجم دانلود بالایی دارند امکان ارسال رایگان DVD محصول نیز فراهم شده است. ارسال DVD محصول، تنها برای محصولاتی ممکن است که در صفحه توضیحات محصول این امکان قید شده باشد.
8- ثبت سفارش انجام دادم ولی ایمیل دریافت نکرده ام؛ چه اقدامی انجام دهم؟
ابتدا قسمت اسپم سرویس ایمیل خود را چک بفرمایید؛ چنانچه از سرویس gmail استفاده می کنید، قسمت های Social و Promotions را نیز چک کنید. معمولا بلافاصله پس از ثبت سفارش، ایمیل ارسال می شود اما گاهی ممکن است بدلیل مسائل فنی در میل سرورها ارسال ایمیل با تاخیر انجام شود؛ درصورتیکه حداکثر پس از 10 دقیقه ایمیل رویت نشد، با ما مکاتبه کنید.
9- ثبت سفارش انجام دادم، در ایمیل دریافتی از ایران پویش گزینه ای برای دانلود فایل نمی بینم.
در صورتیکه با تلفن همراه ایمیل خود را چک می کنید، ممکن است ایمیل دریافت شده را کامل نبینید، در این صورت اطمینان پیدا کنید که گزینه screen rotation تلفن همراه شما فعال باشد و سپس گوشی تلفن را در حالت افقی (landscape) بگیرید تا گزینه دانلود فایل یا گزینه مشابه در ایمیل را رویت کنید.
10- ایمیل ثبت سفارش دریافت کردم، اما لینک دانلود در ایمیل ارسال شده، کار نمی کند؟
ممکن است یکی از حالت های زیر اتفاق افتاده باشد:
i – با تلفن همراه ثبت سفارش کرده باشید، در ایمیل بجای گزینه “دانلود فایل” یا گزینه های مشابه، روی نام محصول کلیک کرده باشید. در اینصورت بجای دانلود فایل، به صفحه محصول منتقل می شوید. چنانچه گزینه “دانلود …” را نمی بینید، اطمینان پیدا کنید که صفحه نمایش موبایل شما در حالت افقی است.
ii- فایل محصول دانلود شده، اما اشتباها فکر می کنید دانلود انجام نشده. در اینصورت محل دانلود فایل ها را چک کنید. اگر از تلفن همراه اندرویدی استفاده می کنید معمولا پوشه Download می باشد. همینطور در آیفون، در file apps / پوشه download قرار دارد. همیشه فایل های اضافه را از این پوشه ها را حذف کنید تا فایل های دانلودی جدید بهتر رویت شوند.
iii- اختلال در شبکه اینترنت. در اینصورت اگر از سرویس تغییر آی پی (V P N) استفاده می کنید، آن را خاموش کنید. همینطور می توانید با بررسی سایر سایت ها، در مورد برقرار بودن ارتباط اینترنت خود مطمئن شوید.
iv- در صورتیکه این راه حل ها موثر واقع نشد با ما مکاتبه کنید/تماس بگیرید.
11- آیا امکان دانلود آپدیت های جدید از محصول خریداری شده وجود دارد؟
در مواردی (بویژه در مورد محصولات پکیج های آمادگی برای آزمون)، بروزرسانی هایی در محتوای محصولات صورت می گیرد. این بروزرسانی ها ممکن هست در آینده از طریق کمپین های ایمیلی به اطلاع شما برسد (درصورتی که آدرس ایمیل معتبر وارد کرده باشید). با این وجود، ایران پویش تضمینی برای ارائه آپدیت محصولات به مشتریان ندارد و تنها محتوای هر یک از محصولات را طبق آنچه در توضیحات محصول در زمان ثبت سفارش رویت می شود، ضمانت می کند.
12- پس از اتمام خرید و کسر وجه از حساب بانکی من، امکان دسترسی به محصول را ندارم. آیا باید دوباره خرید کنم؟
خیر. هرگز یک محصول را دوبار خریداری نفرمایید. اگر به محصولی که پیشتر خریداری کرده اید دسترسی ندارید با شیوه های زیر مکاتبه فرمایید:
ایمیل support@iranpuyesh.ir ؛ تلگرام @iranpuyesh ؛ واتس اپ به شماره 09374495070
همانطور که قبلا اشاره شد، در شرایطی خاص ممکن است ارسال ایمیل خرید با تاخیر انجام شود؛ اما چنانچه ایمیل خرید را تا 10 دقیقه پس از خرید دریافت نکردید، با ما مکاتبه بفرمایید تا سریعا بررسی و ایمیل برای شما ارسال شود.
13- امکان ارائه تخفیف وجود دارد؟
بله. برخی از محصولات سایت با تخفیف ارائه شده اند؛ علاوه براین در تاریخ هایی از سال نیز تخفیف درنظر گرفته می شود که شما می توانید با وارد نمودن کد تخفیف حین تکمیل مراحل خرید، تخفیف را روی کل سبد محصول و یا بر روی یک محصول منحصر بفرد اعمال کنید.( این تخفیف علاوه بر تخفیف از پیش اعمال شده بر روی برخی محصولات است).
درباره کمپین های ایمیلی
14- کمپین های ایمیلی چیست و حاوی چه موضوعاتی هستند؟
کمپین های ایمیلی در ایران پویش، ایمیل های ارسال شده از طرف وبسایت ایران پویش به مشتریان و مشترکان این وبسایت می باشد که جهت اعلام تخفیف های سالیانه محصولات سایت و معرفی محصولات و خدمات جدید در حوزه مورد علاقه ایشان انجام می پذیرد.
15- چه کسانی کمپین های ایمیلی دریافت می کنند؟
مجموعه ایران پویش با توجه به ثبت نام بازدیدکنندگان سایت در خبرنامه های تخصصی سایت (شامل علوم پزشکی و حقوق می باشد)، ثبت سفارش (کامل یا ناکامل) مشتریان در حوزه تخصصی خاص، لیست ایمیل ایشان را دریافت نموده و اقدام به ارسال کمپین های ایمیلی برای مخاطبان خود می نماید.
16- کمپین های ایمیلی از چه طریقی ارسال می شوند؟
کمپین ایمیل ارسالی به مشترکین و مشتریان ایران پویش، معمولا از طریق ارسال کننده های کمپین های ایمیلی برتر دنیا انجام می پذیرد.
17- علاقه ای به دریافت ایمیل از ایران پویش ندارم، چه اقدامی انجام دهم؟
مشترکین و مشتریان درصورت عدم تمایل می توانند با کلیک بر روی گزینه unsubscribe در انتهای خبرنامه های ایمیلی، اقدام به لغو عضویت در خبرنامه نمایند؛ در این صورت ایمیل ایشان از لیست ایمیل های مشتریان/مشترکین ایران پویش حذف خواهد شد.
18- تحت شرایط زیر ایمیل شما از لیست ایمیل ایران پویش حذف می شود:
- با کلیک بر روی گزینه Unsubscribe، اقدام به لغو عضویت کنید.
- ایمیل ارسالی از ایران پویش را بعنوان spam گزارش کرده باشید (شکایت از ایران پویش!)
- سهوا یا عمدا ایمیل نامعتبر وارد کرده باشید.
- ایمیل با آدرس role-base وارد کرده باشید؛ برای اینکه ببینید چه آدرس های ایمیلی role-base هستند کلیک کنید.
- سرویس دهنده ایمیل شما، بصورت دائمی یا موقتی از ارائه سرویس خودداری کرده باشد که در این صورت ارسال ایمیل به شما با hard-bounce یا soft-bounce مواجه شده، ایمیلی از ما دریافت نکرده و متعاقبا، ایمیل شما از لیست حذف خواهد شد.
19- آدرس های ایمیل Role-based چیست؟
آدرس های ایمیل Role-based آدرس های ایمیل شرکت هایی اند که توسط یک شغل تعریف شده اند و نه یک فرد. این آدرس ها اغلب توسط چند نفر اداره می شود و درنتیجه امکان استفاده سوء از این آدرس ها وجود دارد. استفاده از این آدرس ها می تواند موجب عدم دریافت ایمیل و یا شکایت صاحبان شرکت ها گردد. مشتریان و مشترکین ایران پویش می توانند با چنین آدرس های ایمیلی اقدام به ثبت نام نمایند ولی ایران پویش تضمینی به ارسال کمپین های ایمیلی به این آدرس ها ندارد. بنابراین جهت ثبت سفارش/اشتراک و متعاقبا دریافت کمپین ایمیلی از آدرسهای دیگری استفاده بفرمایید.
آدرس هایی (غالبا Role-based) که در کمپین های ایمیلی بلوکه می گردد:
- abuse@
- admin@
- billing@
- compliance@
- devnull@
- dns@
- ftp@
- hostmaster@
- inoc@
- ispfeedback@
- ispsupport@
- list-request@
- list@
- maildaemon@
- noc@
- no-reply@
- noreply@
- null@
- phish@
- phishing@
- postmaster@
- privacy@
- registrar@
- root@
- security@
- spam@
- support@
- sysadmin@
- tech@
- undisclosed-recipients@
- unsubscribe@
- usenet@
- uucp@
- webmaster@
- www@