توضیحات
بانک سوالات دکتری آموزش پزشکی | دانلود سوالات دکتری آموزش پزشکی
بانک سوالات آزمون دکتری آموزش پزشکی بهمراه پاسخ کلید ؛ 1389-1402
برگزار کننده: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
این محصول دانلودی می باشد و نسخه فیزیکی/چاپی ندارد.
بانک سوالات (این محصول) شامل سوالات 1389-1402 با پاسخ کلید می باشد
جهت ارزیابی محتوای بانک سوالات یا تهیه هر سوال به تنهایی، از جدول زیر استفاده نمایید
ردیف | صفحه محصول | نمونه صفحه | کیفیت |
1 | سوالات 90-1389 | دانلود نمونه صفحه | تصویر برگه امتحانی |
2 | سوالات 91-1390 | دانلود نمونه صفحه | تایپ شده |
3 | سوالات 92-1391 | دانلود نمونه صفحه | تصویر برگه امتحانی |
4 | سوالات 93-1392 | دانلود نمونه صفحه | تصویر برگه امتحانی |
5 | سوالات 94-1393 | دانلود نمونه صفحه | تصویر برگه امتحانی |
6 | سوالات 95-1394 | دانلود نمونه صفحه | تصویر برگه امتحانی |
7 | سوالات 96-1395 | دانلود نمونه صفحه | تصویر برگه امتحانی |
8 | سوالات 97-1396 | دانلود نمونه صفحه | تصویر برگه امتحانی |
9 | سوالات 98-1397 | دانلود نمونه صفحه | تصویر برگه امتحانی |
10 | سوالات 99-1398 | دانلود نمونه صفحه | تصویر برگه امتحانی |
11 | سوالات 00-1399 | دانلود نمونه صفحه | تایپ شده |
12 | سوالات 01-1400 | دانلود نمونه صفحه | تایپ شده |
13 | سوالات 02-1401 | دانلود نمونه صفحه | تایپ شده |
14 | سوالات 03-1402 | دانلود نمونه صفحه | تایپ شده |
جهت تهیه سوال سال 1385، بدون پاسخ کلید، از لینک های زیر استفاده کنید
سوالات آزمون دکتری آموزش پزشکی سال 1385 – بدون پاسخ کلید
توجه 2: بانک سوالات، شامل سوال سال 1385 نمی شود.
توجه 3: سوال سال های 1385 فاقد پاسخ کلید است.
توجه 1: واترمارک Sample در فایل بالا در محصول نهایی وجود ندارد.
دانلود سوالات دکتری آموزش پزشکی
—————————–
درباره دکتری آموزش پزشکی
رشته دکتری تخصصی آموزش پزشکی یک دوره آموزش بین رشته ای است که به کاربرد و توسعه مفاهیم و یافته های علوم تربیتی به خصوص علم آموزش در زمینه آموزش عالی گروه علوم پزشکی می پردازد.
هدف دوره دکتری آموزش پزشکی عبارت است از پرورش دانش آموختگانی که با بهره گیری از دانش و فناوری روز و اطلاعات تخصصی، توانایی تربیت نیروی انسانی در زمینه آموزش پزشکی و طراحی و انجام پژوهش های پایه ای و کاربردی، قابلیت نظریه پردازی و ارتقاء بخشیدن به کیفیت آموزش و پژوهش را با به کارگیری ساز و کارهای علمی برنامه ریزی، ارزشیابی، رهبری و مدیریت آموزشی در نظام آموزش علوم پزشکی در راستای ارتقای نظام سلامت کسب نماید.
پرورش نیروهای علاقمند و مستعد دانشگاه های علوم پزشکی در داخل کشور و همچنین در سطح منطقه ای که از علم و پتانسیل کافی برای بهبود کیفی و انجام تغییرات ضروری برای ارتقاء سطح آموزش و سلامت برخوردار بوده و به این ترتیب ایران به عنوان یک کشور پیشرو در رشته آموزش پزشکی در منطقه فعالیت نماید.
نقش فرهیختگان این رشته آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای می باشد.